Darmowa dostawa do paczkomatów od 08.05.2021 do 16.05.2021

Szukaj

FAQs

Jak dokonać zamówienia w sklepie? 

Aby zamówić jakiś produkt należy przejść do zakładki Sklep oraz po wybraniu odpowiedniego produktu należy nacisnąć przycisk “Do koszyka”. Jeśli interesują Cię dodatkowe produkty - wówczas kliknij “Kontynuuj zakupy”, natomiast jeżeli chcesz sfinalizować proces kliknij “Zamawiam” i przejdź do koszyka, gdzie uzupełnij wymagane dane - rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia produktu) oraz sposób płatności, następnie dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu; Po tym wystarczy tylko kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz opłacić zamówienie.

Co mam zrobić, jeśli brakuje na stanie konkretnego koloru lub włóczki? 

Jeśli takiej włóczki lub koloru nie ma u nas w sklepie - napisz do nas, jeśli będzie taka możliwość, sprowadzimy ją dla Ciebie, natomiast jeśli obok nazwy włóczki wyświetla się komunikat "wariant wyprzedany", możesz śmiało kliknąć przycisk "powiadom o dostępności", wówczas jako pierwszy/a dowiesz się, że włóczka wróciła na stan.

Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Oczywiście! Aczkolwiek doradzamy, aby właśnie założyć konto na naszej stronie - wówczas będziesz mieć dostęp do historii swoich zamówień, jak również będziesz mógł sprawdzić status swojego zamówienia.

Przy otwieraniu paczki okazało się, że nie są to produkty, które zostały przeze mnie zamówione, co mam zrobić? 

Przede wszystkim - skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty hello@woolmorning.pl  lub po prostu zadzwonić pod numer +48 662 290 334 :) Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić wszelkie rozbieżności i jeśli się okaże tak, że pomyliliśmy zamówienie - wówczas jak najszybciej wyślemy do Ciebie właściwe produkty.

Jak długo będę czekał na przesyłkę? 

Zamówienia złożone przed godz. 12 pakujemy oraz wysyłamy w tym samym dniu, natomiast te, które zostały złożone po godzinie 12 wysyłamy następnego dnia. Zamówienia zazwyczaj są w drodze ok. dwóch dni. Masz możliwość śledzenia swojego zamówienia za pomocą numeru przesyłki, który dostajesz od nas razem z mailem informującym o zmianie statusu zamówienia na “Wysłane”. Jeżeli taki mail nie dotarł i nie masz numeru przesyłki koniecznie napisz do nas:  hello@woolmorning.pl lub zadzwoń: +48 662 290 334.


Jeśli brakuje tu odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytanie - napisz do nas  hello@woolmorning.pl :)



Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj