Darmowa dostawa do paczkomatów dla zamówień powyżej 299 zł

WOOL MORNING

Włóczki, druty, akcesoria dziewiarskie oraz wzory na druty

0

Your Cart

Cześć! To jest miejsce do kontaktu ze mną. Jednak zanim napiszesz lub zadzwonisz sprawdź proszę sekcje FAQ poniżej, być może tam już jest odpowiedź na Twoje pytanie 🙂

Najczęściej zadawane pytania

Jak dokonać zamówienia w sklepie?

Aby zamówić jakiś produkt należy przejść do zakładki Sklep oraz po wybraniu odpowiedniego produktu należy nacisnąć przycisk “Do koszyka”. Jeśli interesują Cię dodatkowe produkty – wówczas kliknij “Kontynuuj zakupy”, natomiast jeżeli chcesz sfinalizować proces kliknij “Zamawiam” i przejdź do koszyka, gdzie uzupełnij wymagane dane – rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia produktu) oraz sposób płatności, następnie dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu; Po tym wystarczy tylko kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz opłacić zamówienie.

Co mam zrobić, jeśli brakuje na stanie konkretnego koloru lub włóczki?

Jeśli takiej włóczki lub koloru nie ma u nas w sklepie – napisz do nas, jeśli będzie taka możliwość, sprowadzimy ją dla Ciebie, natomiast jeśli obok nazwy włóczki wyświetla się komunikat “wariant wyprzedany”, możesz śmiało kliknąć przycisk “powiadom o dostępności”, wówczas jako pierwszy/a dowiesz się, że włóczka wróciła na stan.

Przy otwieraniu paczki okazało się, że nie są to produkty, które zostały przeze mnie zamówione, co mam zrobić?

Przede wszystkim – skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty hello@woolmorning.pl  lub po prostu zadzwonić pod numer +48 733 003 423 🙂 Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić wszelkie rozbieżności i jeśli się okaże tak, że pomyliliśmy zamówienie – wówczas jak najszybciej wyślemy do Ciebie właściwe produkty.

Jak długo będę czekał na przesyłkę?

Zamówienia złożone przed godz. 12 pakujemy oraz wysyłamy w tym samym dniu, natomiast te, które zostały złożone po godzinie 12 wysyłamy następnego dnia. Zamówienia zazwyczaj są w drodze ok. dwóch dni. Masz możliwość śledzenia swojego zamówienia za pomocą numeru przesyłki, który dostajesz od nas razem z mailem informującym o zmianie statusu zamówienia na “Wysłane”. Jeżeli taki mail nie dotarł i nie masz numeru przesyłki koniecznie napisz do nas:  hello@woolmorning.pl lub zadzwoń: +48 733 003 423

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na maila!

tel: +48 733 003 423
email: hello@woolmorning.pl